I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 17, 2010

Shopaholic

Assalamualaikum kepada pembaca blog sekalian,
Tentu korang dah tau kan sekarang nie musim YES
Apa YES 2 ea? YES maksudnya Year End Sale yang sekarang hangat berlangsung di seluruh pasaraya di Malaysia. Jadi tentu ramai yang berbelanja untuk mendapatkan banda yang mereka inginkan. Bukan mereka sahaja termasuk dengan aku sekali pun tak terlepas nak pergi membeli-belah. Hish, rasa macam nak beli je semua benda yang aku berkenan. Tapi apakan daya wang ringgit aku x la banyak sangat sampai melimpah-limpah daripada poket. Rasa macam nak je cucuk dinding (mesin ATM) tapi sayang plak kat wang 2. Arh, bukan dapat bawa mati pun duit tu. jadi apa lagi shopping la. Hahahaha. Banyak barang yang aku nak beli nih tapi tak tau mane satu nak pilih. Haa, nie antara barang yang aku nak beli tapi tak tau macam mana nak pilih. So korang tolonglah suggest mana satu yang patut aku beli dulu k.
Wassalam~~~
Nak jaket nie~~


No comments:

Post a Comment