I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 26, 2010

Gulliver Travel





Haa..ari nie td aku kuar ngan kawan aku g The Spring tgk wayang. Bukan ada plan awal pun. Mana tak, dia baru je balik dari Kedah x sangka plak dia terus datang ke rumah aku dan ajak keluar. Kawan punya pasal aku ekot je la. Bukan selalu pun dapat jumpa dia nie. Haa..n then kami pergi la kat MBO tgk cter Gulliver Travel nie. Mmg tak rugi la aku bayar tiket utk cter ni. Syok abis lerr. Nie kisah seorang pekerja yang berkerja di bahagian surat-menyurat (Jack Black) yang sanggup pergi membuat pemantauan di sebuah kawasan bermuda tiga demi menambat hati seorang wanita yang dicintainya. Namun, akibat tertidur sewaktu berlayar dia telah masuk ke kawasan yang tidak diketahuinya. Yang mengejutkan ialah penduduk di kawasan itu semuanya kecil-kecil belaka.  Justeru itu dia dianggap sebagai Beast kerana saiznya yang berlipat kali ganda daripada penduduk di sana. Pada mulanya dia tidak diterima dikawasan berikut namun selepas suatu insiden beliau telah diterima penduduk di sana dan mendapat pangkat Jeneral yang mengetuai angkatan tentera negeri tersebut. Yang paling bez dalan crite nia ialah......haa...kalau nak tau lebih lanjut anda tonton la sendiri k..
  

No comments:

Post a Comment